piątek, 12 sierpnia 2022

Ocena proponowanych zmian rozprzadzenia ws. egib przekazana do Ministra Rozwoju i Technologii

    W lipcu Pani p. o. GGK wystąpiła do Ministra Rozwoju i Technologii z wnioskiem o wpisanie do wykazu prac legislacyjnych zmiany rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Miałem wiele wątpliwości do proponowanych zmian, które wyraziłem w następujących publikacjach:

    W dniu dzisiejszym moje zastrzeżenia przedstawiłem na piśmie Ministrowi Rozwoju i Technologii. Mam nadzieję, że wskazane przeze mnie argumenty zostaną poddane analizie, a zmiany, których szkodliwość uzasadniłem nie zostaną uwzględnione w wykazie prac legislacyjnych. 

Wysłane pismo udostępniam poniżej.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W załączeniu komentarz do bloga Waldemar Izdebski