poniedziałek, 17 października 2022

Złożyłem dokumenty w konkursie na Głównego Geodetę Kraju

Szanowni Państwo

    Dzisiaj złożyłem swoje dokumenty w konkursie na Głównego Geodetę Kraju. Zmiany, które razem przez prawie cztery lata realizowaliśmy zinformatyzowały geodezję i znacznie uprościły realizację prac geodezyjnych oraz umożliwiły szeroki dostęp do danych dla wszystkich obywateli. Dzisiaj nikt już nie składa papierowego operatu, a bezpłatny dostęp do ASG-EUPOS jest spełnieniem wieloletnich oczekiwań wszystkich geodetów. Urzędy prowadzące ewidencję gruntów i budynków weszły na wyższy poziom informatyzacji i mają zautomatyzowany dostęp do wielu państwowych rejestrów, co znacznie ułatwia i usprawnia prowadzenie tej ewidencji.

    Trzeba te korzystne zmiany kontynuować i nie mogłem zawieść tych osób, które oczekiwały mojego udziału w tym konkursie, widząc moją osobę jak gwaranta realizacji postępu w dziedzinie geodezji i kartografii. Serdecznie za to zaufanie dziękuję i zapewniam, że ze swojej strony zrobiłem wszystko co możliwe, aby ponownie zostać Głównym Geodetą Kraju, reszta nie zależy już ode mnie.

    Zapewniam też, że  jeśli zostanę ponownie wybrany  na to stanowisko, to swoje obowiązki będę, tak jak poprzednio, realizował z maksymalnym zaangażowaniem, w trosce o rozwój geodezji i kartografii oraz usprawnienia dla całego środowiska geodezyjnego.

Pozdrawiam serdecznie

Waldemar Izdebski



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W załączeniu komentarz do bloga Waldemar Izdebski